Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2022

Η δουλειά που αγαπώ

 

 

 

                    Η δουλειά που αγαπώ

 

          Το μακιγιάζ είναι για εμένα όχι μόνο μία δημιουργική απασχόληση αλλά και το επάγγελμα των ονείρων μου. Η μακιγιέζ είναι το επάγγελμα που αγαπώ και σκοπεύω να το ακολουθήσω, όταν μεγαλώσω. Προφανώς στην αρχή θα μου φανεί δύσκολο, θα είμαι πολύ διστακτική, θα νιώθω πολύ αγχωμένη. Αυτό συμβαίνει σε όλες τις μακιγιέζ, γιατί το επάγγελμα αυτό απαιτεί πολλές ώρες ορθοστασία και μεγάλη υπευθυνότητα. Με τον καιρό, όμως, θα συνηθίσω και θα νιώσω πιο  άνετα. Ό, τι εμπόδιο και να μου τύχει στο επάγγελμα αυτό, θα το αντιμετωπίσω με ηρεμία, ψυχραιμία και πάνω από όλα μεγάλη πίστη σε αυτό που κάνω. Γιατί, αν έχεις πίστη, όλα μπορείς να τα καταφέρεις.

          Από μικρή ήθελα να γίνω μακιγιέζ και είχα τέτοιο ``κόλλημα``, ώστε να γίνω ανυπόφορη στους δικούς μου. Το ερέθισμα μού το έδωσε η νόνα μου, η οποία μου έκανε δώρο παιχνίδια μακιγιάζ. Από τότε λάτρευα και λατρεύω τα καλλυντικά, τα eye-liner, τα κραγιόν, τα μέικ – απ, τις σκιές. Μερικά τα έχω αγοράσει με τις οικονομίες μου, άλλα είναι δώρα, εκείνο που μου αρέσει πάνω από όλα είναι η ποικιλία των χρωμάτων τους. Άλλα είναι πιο έντονα, άλλα πιο απαλά. Για παράδειγμα το κόκκινο της φωτιάς το καφέ σοκολατί, το μωβ λεβάντα είναι τα εντονότερα, ενώ για πιο απαλά μπορείς να επιλέξεις διάφορους τόνους σε ροζ. Ένας άλλος λόγος που με γοητεύει η επαγγελματική επιλογή της μακιγιέζ  είναι ότι μπορώ να προσαρμόζω το look του οποιουδήποτε στην οποιαδήποτε περίσταση. Να ψάχνω να βρω τι ταιριάζει σε κάθε περίπτωση, βραδινή έξοδο, απλή βόλτα, οικογενειακό τραπέζι, πάρτι και να ανακαλύπτω πάντα τον ιδανικό συνδυασμό.

          Θα αναρωτηθεί, βέβαια, κανείς ποιον δρόμο ακολουθεί κάποιος και ποιες είναι οι προοπτικές απασχόλησης μίας μακιγιέζ; Με απολυτήριο Τ. Ε. Ε ή Τ. Ε. Λ (αλλά ακόμα και Ενιαίου Λυκείου) εισάγεσαι σε σχετικό με το αντικείμενο Δημόσιο ή Ιδιωτικό Ι. Ε. Κ και μόλις ολοκληρώσεις τον ετήσιο ή διετή κύκλο σπουδών ακολουθεί πρακτική άσκηση 6 μηνών. Μετά την ολοκλήρωση της φοίτησης και εξετάσεις πιστοποίησης ανοίγονται προοπτικές εργασίας στην τηλεόραση, το θέατρο , σε στούντιο παραγωγής τηλεοπτικών σειρών ή ακόμα και για κατ’ οίκον εργασία και παροχή υπηρεσιών αισθητικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου