Σάββατο 7 Μαΐου 2022

ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ

 

ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ

ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΥ

Πριν κάτι χρόνια είχε συμβεί ένα συμβάν που δεν αρέσει σε κανέναν και για κανένα λόγο να μην το αναφέρουμε αλλά εγώ δεν μπορούσα να το κρατάω άλλο μέσα μου. Οπότε αποφάσισα αντί  να μιλήσω σε κάποιον να το γράψω σε βιβλίο ώστε κάποιοι συνάνθρωποι που πιστεύουν σε τέτοια πράγματα να μου δώσουν λίγη συμπαράσταση. Το περασμένο καλοκαίρι είχα πάει στα ξαδέλφια μου στην Αθήνα , είχα πάει για έναν μήνα διακοπές. Η ξαδέλφη μου η Αναστασία η οποία είναι μεγαλύτερη μου και έχει τελειώσει το σχολείο. Ένα βράδυ όπως καθόμασταν στο δωμάτιο της και κοιτούσαμε στα κινητά μας την έβλεπα πολύ σκεφτική την ρώτησα τη είχε και μου απάντησε ότι είχε συμβεί κάτι πολύ τρομακτικό στην πολυκατοικία που δεν μου το είχε πει. Της είπα εάν μπορεί να μου πει τι είχε συμβεί στην αρχή αντιστάθηκε γιατί δεν της άρεσε να μιλάει γι’ αυτό αλλά τελικά μου εξήγησε. Άρχισε ,εν τω μεταξύ εγώ προσπαθούσα να δώσω μεγάλη ΠΡΟΣΟΧΗ σε αυτό που θα μου πει. Άρχισε .....

Λοιπόν Χρύσα (Δηλαδή εμένα) -Θα σου πω τι είχε συμβεί εδώ στην πολυκατοικία μας στο δίπλα διαμέρισμα ,από εμάς.-Πριν έναν χρόνο περίπου ...στο δίπλα διαμέρισμα από εμάς έμενε μια γυναίκα η οποία αντιμετώπιζε μια πάρα πολύ βαριά αρρώστια τον ΚΑΡΚΙΝΟ!!!,και άλλα προβλήματα υγείας. Προφανώς όπως είχαν καταλάβει θα πέθαινε γιατί δεν ήταν καθόλου καλά σε σχέση με τον Καρκίνο προσπαθούσε να τον αντιμετωπίσει αλλά μάταιο το ξέρουμε πως είναι δύσκολο να σταματήσεις μια τόσο βαριά αρρώστια ειδικά όταν έρθεις αντιμέτωπη με τον Καρκίνο. Η Αναστασία συνέχισε να μου εξηγεί τη είχε συμβεί, αυτήν τη γυναίκα την έλεγαν Δέσποινα μου είπε -Συνεχίζω Χρύσα μου είπε την Κυρία Δέσποινα την πρόσεχε η μαμά μου είπε η Αναστασία δηλαδή η θεία μου .Η Κυρία Δέσποινα δεν ήξερε τι έλεγε και μερικές φορές τα παράλεγε όπως να της δώσει η θεία μου ναρκωτικά, να την σκοτώσει δεν μπορούσε άλλο δεν άντεχε μέσα της. Δεν ήθελε ποτέ και για κανέναν λόγο να την επισκεφτεί γιατρός. Κάπου εδώ σταμάτησα την ξαδέλφη μου και την ρώτησα γιατί δεν ήθελε γιατρό παραξενεύτηκα. Μου απάντησε δεν ήθελε να κάνει εξετάσεις ,χειρουργεία γιατί ήξερε τη θα συμβεί.

Την άφησα να συνεχίσει η Αναστασία μου είπε ώσπου μια μέρα γυρνούσε από το σχολείο της τηλεφώνησε η μαμάς της Χριστίνα (θεία μου ) και της είπε να μην γυρίσει σπίτι διότι η Κυρία Δέσποινα έπεσε από το 6ο Όροφο από το μπαλκόνι του σπιτιού της δηλαδή ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ. Η ιστορία που μου είπε με εξέπληξε, έμεινα άφωνη με αυτό που άκουσα την ρώτησα -Τόσο λίγο ? και μου είπε:-Θες και συνέχεια ? Της απάντησα ΝΑΙ και περίμενα να συνεχίσει -Η Αναστασία μου είπε ότι αυτή η γυναίκα στοίχειωσε όλη την πολυκατοικία μετά τον θάνατο της .Μετά την αυτοκτονία της συμβαίνουν πολλά περιστατικά .Μια μέρα όπως καθάριζε η θεία μου η Χριστίνα η μαμά της ξαδέλφης μου απέξω από το σημείο που έπεσε και εκεί βρήκε φρικτό θάνατο, ας μην τα πολυλογώ, όταν καθάριζε επειδή φοβόταν μόνη της φώναξε και την διαχειρίστρια της πολυκατοικίας. Όπως καθάριζαν κάποια στιγμή άκουσαν το όνομα Χριστίνα, της μαμάς της ξαδέλφης μου και το άκουσαν και οι δύο και έτρεμαν.) Μια άλλη φορά η μικρή αδελφή της ξαδέλφης μου με την μαμά της έφτιαχναν τα μαλλιά τούς στο δωμάτιο τους. Η ξαδέλφη μου καθόταν με τον μεγαλύτερο αδελφό της στον καναπέ και έβλεπαν τηλεόραση όπως καθόντουσαν άκουσαν κάποια στιγμή μια φωνή σαν να μιλάει  η θεία τους η οποία έμενε στο 7o Όροφο να φωνάζει τη μαμά τους. Η ξαδέλφη μου η Αναστασία και ο ξάδελφος μου ο Χρήστος δηλαδή ο αδελφός της πήγαν και είπαν στη μαμά τους ότι μίλησε η θεία τους. Η μαμά τους ανέβηκε πάνω στον 7ο Όροφο να δει τη την ήθελε την ρώτησε εάν της μίλησε και είπε πως δεν τους μίλησε καθόλου και ξαφνιάστηκε. Δεν είναι μόνο αυτό , όταν θέλεις να πας στο διαμέρισμα σου από το ασανσέρ χωρίς να πατήσεις αριθμό σε πάει μόνο του πάντα στο 6ο Όροφο στο διαμέρισμα της γι’ αυτό ποτέ κανείς δεν πάει από το ασανσέρ και πάνε όλοι από τις σκάλες. Μια άλλη φορά η Αναστασία η ξαδέλφη μου είχε βγει με τους φίλους της και γύρισε βράδυ μου είπε ότι οι φίλοι της την άφησαν απέξω από την πολυκατοικία όταν όμως ανέβαινε από της σκάλες είδε μια σκιά και τρόμαξε ,αλλά έλεγε από μέσα της ότι είναι απλά η φαντασία της ,συνέχισε και κοίταγε μόνο μπροστά της και ξαφνικά άκουσε να της λέει κάποιος ΓΕΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ.... τότε τρομοκρατήθηκε,  έτρεξε γρήγορα μπήκε σπίτι της και φώναζε την μαμά της και της είπε γιατί είναι τόσο φοβισμένη και τρέμει και είπε πως είχε δει μια σκιά να την κοιτάζει και μέσα στην σκοτεινιά κάποιος της είπε ( ΓΕΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ) από τότες σπίτι της γυρνάει νωρίς το βράδυ αλλά το παράξενο είναι πώς συνεχίζουν να συμβαίνουν πράγματα  στην πολυκατοικία αλλά ΟΧΙ πολλά .

Αλλά αυτό δεν θα το ξεχάσει ποτέ κανείς για την γυναίκα πού στοίχειωσε την πολυκατοικία για τα διάφορα που γινόντουσαν για μια τόσο βαριά αρρώστια που δύσκολα την περνά κανείς ,πάρα πολύ δύσκολα ,εκτός ότι οι άνθρωποι την φοβόντουσαν έκλαιγαν και την λυπόντουσαν που έφυγε από την ζωή με καρκίνο και πολλά άλλα προβλήματα .Η φωνή της, όπως όλες οι φωνές των καρκινοπαθών θα στοιχειώνει για πάντα την πολυκατοικία γιατί τόσες αθώες βασανισμένες ψυχές χάνονται.

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου