Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

Το ψάρεμα

Το αγαπημένο μου χόμπυ είναι το ψάρεμα. Το ψάρεμα είναι ένα ωραίο χόμπυ, για άντρες και 
γυναίκες. Υπάρχουν πολλοί τρόποι ψαρέματος π.χ. ψαροντούφεκο, παραγάδι, καθετή, με καρούλι, με καλάμι, όπως π.χ.  απίκο, σύρτη, spinning, surfcasting, casting κ.α.
Όλοι αυτοί οι τρόποι ψαρέματος γίνονται και με βάρκα και από την ακτή, εκτός από την περίπτωση που ψαρεύεις με δίιχτυα, όπως π.χ πεζόβολο, σηκωτό και κρυσταλένιο δίχτυ, που αυτά γίνονται μόνο με βάρκα. Υπάρχουν όμως και πολλοί τρόποι για να ψαρέψεις με καλάμι όπως π.χ. με τεχνητά ψαράκια, με σιλικόνη, πλάνη, τσαπάρι, καλαμαριέρες και χταποδιέρες.  Μπορείς να ψαρέψεις και με δολώματα π.χ καραβιδάκι ή καβουράκι, μύδια κ.α. Επίσης  ένας άλλος τρόπος είναι με ψαροτροφή.
Υπάρχουν κι άλλοι πολλοί, όμως εμένα μου αρέσει να ψαρεύω με καλάμι, με παρέα άλλοτε με τον παππού μου κι άλλοτε με φίλους μου.
Όταν ψαρεύω ηρεμώ, η ώρα περνάει ευχάριστα και βγάζουμε κανένα ψάρι!

 Γιώργος Καράπαπας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου