Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

Οι διακρίσεις του Γυμνασίου Νέας Φιγαλείας στο Μαθητικό διαγωνισμό ποίησης!!!

 Το τρέχον σχολικό έτος οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνασίου Νέας Φιγαλείας 
συμμετείχαν για πρώτη φορά στο Μαθητικό διαγωνισμό ποίησης και ζωγραφικής, 
που διοργάνωσαν οι Σχολικές Δραστηριότητες 
της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας νομού Ηλείας
 και διακρίθηκαν!!!
Ένας στίχος του Pablo Neruda έγινε αφορμή για δημιουργία και έκφραση:
"Μπορείς να κόψεις όλα τα λουλούδια,
αλλά δε μπορείς να εμποδίσεις την άνοιξη να έρθει!"

Οι μαθητές: Σπύρος Μπιρπανάγος (τη Α' Γυμνασίου)
και Παναγιώτης Μπαλαδήμας (της Γ' Γυμνασίου)
διακρίθηκαν για τα εξαιρετικά τους ποιήματα,
τα οποία και παραθέτουμε:
ΓΙΑΤΙ!!!
Γιατί; Πες μου το γιατί.
Γιατί; Πες μου το γιατί.
Ποιος είσαι εσύ που θα με κρίνεις γι’ αυτό που είμαι.
Γιατί; Πες μου το γιατί.

Έτσι ρώτησα τον εαυτό μου και σκέφτηκα
 θα κάνω κι εγώ τη δικιά μου επανάσταση!
Έτσι όπως έκαναν οι ήρωες και οι γενναίοι.
Όλοι έχουμε δικαιώματα στη ζωή και είμαστε ίσοι!

Μην τους ακούς! Είσαι ελεύθερος! Με ακούς; Ελεύθερος!
Δημιούργησε με χρώματα και ομορφιά τη ζωή!

Αισιοδοξία σημαίνει να μην ακούς τις προσβολές και τα αρνητικά σχόλια!
Γιατί να γίνεται όλο αυτό; Γιατί να υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι;
Γιατί; Πες μου το γιατί.

Ρωτάω και ξαναρωτάω…
Τα χρόνια περνούν και οι άνθρωποι αλλάζουν.
Ποιος ξέρει…
Όμως η κακία και η διχόνοια ούτε περνούν, ούτε σταματούν
Γιατί δε μου απαντάς επιτέλους.
Σπύρος Μπιρπανάγος
Ο μαθητής Σπύρος Μπιρπανάγος με το βραβείο του
Εμπιστοσύνη από γυαλί!
Μπορείς να με εξαπατήσεις, να με πληγώσεις,
αλλά ποτέ δε θα σταματήσω να χαμογελώ!
Μπορείς με τα λόγια σου να με διαλύσεις,
αλλά ποτέ δε θα σταματήσω κατάματα να σε κοιτώ!
Μπορείς με τα ψέματά σου να με παραπλανήσεις,
αλλά ποτέ δε θα σταματήσω να σου μιλώ!

Μόνο, όταν μου πάρεις τη μουσική μακριά μου,
σαν λουλούδι απότιστο, τότε μόνο θα μαραθώ!

Και τότε όμως γρήγορα,
σαν νεοσσός που κάνει τα πρώτα του βήματα,
τότε και πάλι στα πόδια μου θα σταθώ!

Και μην  προσπαθήσεις να με πλησιάσεις,
γιατί από τα λάθη μου έμαθα
και γρήγορα θα απομακρυνθώ! 

                                                   Παναγιώτης Μπαλαδήμας 

Ο μαθητής Παναγιώτης Μπαλαδήμας παραλαμβάνει το βραβείο του από τη φιλόλογο Τζένη Μπίθα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου